محصولات ارگانیک

سایت سوغات و محصولات ارگانیک توشه بر

محصولات ارگانیک

سایت سوغات و محصولات ارگانیک توشه بر

  • ۰
  • ۰

اگر صبح هنگام بیدار شدن از خواب حالت گیجی و خواب آلودگی دارید، برای افزایش انرژی بدن نوشیدن یک فنجان قهوه داغ بهتر است یا خوردن یک عدد سیب؟ درصورتیکه به فنجان قهوه خود شکر، شیر یا خامه اضافه کنید به شما مقدار کمی انرژی خواهد داد اما سیب ماده غذایی سالمی است که انرژی بیشتری را برای بدن شما فراهم می کند. سیب همچنین بدون بالا بردن میزان کالری دریافتی به افزایش حس سیری کمک می کند. از طرفی ویتامین ها و موادمغذی موجود در سیب باعث افزایش تولید انرژی در بدن می شود. سیب حاوی آنتی اکسیدان هایی به نام فلاونول ها برای محدود کردن آسیب های سلولی است و برای افزایش سطح انرژی بدن و حفظ سلامت سلول ها بسیار اهمیت دارد.

قهوه

اگر با نوشیدن یک فنجان قهوه سرحال می شوید جای تعجبی ندارد زیرا در ترکیبات قهوه کافئین وجود دارد.بهترین نوع قهوه تقریبا ۹۵ میلی گرم کافئین دارد که نوشیدن آن محرکی برای مغز و سیستم عصبی بوده و به این دلیل شما احساس انرژی بسیار خواهید داشت. اما این نکته را فراموش نکنید که قهوه به بدن شما انرژی نمی دهد زیرا یک فنجان قهوه تنها حاوی ۲ کالری و فاقد هر گونه شکر و کربوهیدرات های دیگر است. درصورتیکه به فنجان قهوه خود شکر، شیر یا خامه اضافه کنید به شما مقدار کمی انرژی خواهد داد اما یک سیب انرژی بیشتری را برای بدن شما فراهم می کند. همچنین یک قاشق غذاخوری خامه قهوه ی طعم دار حاوی ۲۰ کالری و ۳ گرم کربوهیدرات است. خرید قهوه اصل منجر به این میشود که هر فرد چه مقدار به سلامتی خود اهمیت میدهد. جهت تهیه قهوه اصل می توانید به فروشگاه محصولات ارگانیک مراجعه کنید.

قهوه سبز

دانه ی قهوه سبز، قهوه ای می باشد که بریان نشده است. در حین مراحل بریان شدن، میزان ماده ی شیمیایی اسید کلرژنیک دانه ها کاهش میابد. بنابراین قهوه ی سبز در مقایسه با دانه های قهوه ای و بریان شده ی قهوه از میزان اسید کلرژنیک بالاتری برخوردار می باشد. اسید کلرژنیک موجود در قهوه ی سبز اثرات مفیدی در سلامتی، مثل بیماری های قلبی، دیابت، کاهش وزن و … دارد.قهوه ی سبز از زمان ارائه ی دکتر اووز محبوبیت پیدا کرد. در این ارائه، قهوه ی سبز به عنوان “چربی سوز قوی بدون نیاز به ورزش و رژیم” شناخته شد.


  • ۹۸/۰۴/۰۳
  • Mary Sharifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی