محصولات ارگانیک

سایت سوغات و محصولات ارگانیک توشه بر

محصولات ارگانیک

سایت سوغات و محصولات ارگانیک توشه بر

  • ۰
  • ۰

از مصارف پودر پاپریکا می توانید در تهیه سالاد و انواع غذاها استفاده کنید این گیاه مفید دارای کلروفیل، ویتامین p و ویتامین k می باشد که ویتامین k یکی از بهترین داروها برای رفع خونریزی و انعقاد است.پاپریکا تحریک کننده ترشحات معده ای بوده و سوء هاضمه را به خوبی از بین می برد.  از سبزی پاپریکا به شکل خام در تهیه سالاد نیز استفاده می شود.این ادویه عطر و طعم خیلی خاصی دارد .به هیچ عنوان تندی ندارد و می توانید به میزان زیادی از آن در غذاها استفاده کنید که باعث قرمز شدن رنگ غذاها هم می شود.

همه چیز درباره پاپریکا

پودر پاپریکا از فلفل دلمه قرمز خشک شده بدست می آید.  گیاه فلفل، عموما در جنوب هند کشت می شود. از فلفل پاپریکا برای عطم، عطر و رنگ بخشیدن به اکثر غذاها می توان استفاده کرد. فلفل پابریکا می تواند طعم های متفاوتی از ملایم تا تند را شامل شود. همچنین فلفل پابریکا در هر کشوری نیز طعم خاص خود را دارد. حتی در بعضی کشورها که ذائقه ای افراد تند تر است، مقداری فلفل تند نیز به این ترکیب اضافه می کنند. پودر پاپریکا یکی از ادویه های پر خاصیت است. یکی از جالب ترین خواص پودر پاپریکا، پایین آوردن درصد احتمال لخته شدن خون در بدن است. اگر به طور مداوم از این ادویه در غذاهای خود استفاده کنید، هم به هضم آسان تر غذا کمک کرده اید و هم ریسک ابتلا به بیماری های قلبی را در بدنتان به حداقل رسانده اید. اگر در بازار پودر پاپریکا را نیافتید بسته به نوع ذائقه تان فلفل مورد نظر را انتخاب کنید و به صورت حلقه حلقه در فر قرار دهید تا خشک شود و سپس با آسیاب آن را خرد کنید.

فواید گیاه پاپریکا

از گیاه پاپریکا می توانید در تهیه سالاد استفاده کنید این گیاه مفید دارای کلروفیل و ویتامین پی (بیوفلاونوئیدها واقعا در گروه ویتامین ها قرار نمی گیرند اما بعضی مواقع با نام ویتامین P خوانده می شوند. بیوفلاونوئیدها برای جذب ویتامین C لازم هستند و این دو باید با هم دریافت شوند.)دارای ویتامین k است که این ویتامین یکی از بهترین داروها برای رفع خونریزی و انعقاد است.پاپریکا تحریک کننده ترشحات معده ای بوده و سوء هاضمه را به خوبی از بین می برد. از سبزی پاپریکا به شکل خام در تهیه سالاد نیز استفاده می شود.


  • ۹۸/۰۳/۲۷
  • Mary Sharifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی