محصولات ارگانیک

سایت سوغات و محصولات ارگانیک توشه بر

محصولات ارگانیک

سایت سوغات و محصولات ارگانیک توشه بر

  • ۰
  • ۰

از خواص روغن ماهی برای پوست این است: مصرف زیاد محصولات ماهی رژیمی با کاهش خطر ابتلا به سرطان پوست رابطه‌ی متقابل دارد. باور بر این است که این محافظت به خاطر آن است که روغن ماهی آسیب وارده بر سیستم ایمنی بدن به خاطر تابش نور آفتاب را کاهش می‌دهد. روغن ماهی خطر تابش نور آفتاب بر روی پوست را کاهش می‌دهد و می‌تواند در برابر آفتاب سوختگی از ما محافظت کند. روغن ماهی التهاب ناشی از پرتو ماوراء بنفش را کاهش می‌دهد. شواهدی وجود دارد که استفاده از مکمل روغن ماهی از شدت جوش و آکنه کم می‌کند، به ویژه در افرادی که جوش‌های‌شان شدتی متوسط تا شدید دارد.  به درمان پسوریازیس کمک می‌کند درمان از طریق مصرف مکمل‌های اسیدهای چرب امگا۳ مکمل درمان موضعی پسوریازیس است، و به بهبود علائم آن کمک شایانی می‌کند ضد پیری است.در مطالعه‌ای جدید دریافته‌اند که مصرف بیشتر DHA با کاهش سرعت تلومر کوتاه کننده، که یکی از عوامل پیری در سطح DNA پایه است رابطه دارد. 

 روغن ماهی از چین و چروک جلوگیری می‌کند

ازمصارف روغن ماهی برای پوست این است که اسید چرب موجود در روغن ماهی برای مرطوب کردن پوست و سالم‌تر و جوان‌تر به نظر رسیدن آن مفید است. چین و چروک‌ها یکی از علائمی هستند که دژنراسیون سلول‌های پوستی را نشان می‌دهند. امگا۳ همچنین قادر است به عنوان یک عامل ضد پیری عمل کند که می‌تواند از شکل‌گیری سلول‌های پیری که می‌توانند باعث چین و چروک شوند جلوگیری کند.خرید اینترنتی روغن ماهی راحت ترین راه دستیابی به این محصول است و مصرف امگا3 که در روغن کبد ماهی به وفور یافت می‌شود، از کاهش کلاژن به واسطه تابش اشعه فرابنفش خورشید به پوست پیشگیری می‌کند. این نوع چربی‌ها، نه‌تنها جلوی نمایان شدن چین و چروک‌های پوستی را می‌گیرند، بلکه به افزایش خاصیت ارتجاعی پوست کمک می‌کنند. متخصصان توصیه می‌کنند 3 بار در روز قبل از هر وعده غذایی کپسول روغن ماهی بخورید. 

روغن ماهی با ریزش مو مبارزه می‌کند

امگا۳ موجود در روغن ماهی برای تحریک رشد مو و جلوگیری از ریزش آن مفید است.خرید روغن ماهی به سلامتی و زیبایی ما کمک می کند این ماده برای فولیکول‌های مو جهت قوی‌تر ساختن رشد مو به عنوان یک ماده‌ی مغذی عمل می‌کند. به علاوه، اگر امگا ۳ ماهی را به جای مکمل استفاده می‌کنید، پروتئین بسیار زیاد موجود در ماهی برای براق کردن موهای‌تان مفید خواهد بود. 

 مشکل شوره سر را برطرف می‌کند

ممکن است راحت شدن از دست شوره‌ی سر کاری نسبتا رایج و راحت باشد. اما، بسیاری از آدم‌ها نمی‌دانند شوره‌ی به جای آنکه مشکل مربوط به مو باشد مشکل مربوط به پوست سر است. DHA و EPA موجود در روغن ماهی برای درمان شوره موثر است.  روغن ماهی می تواند در کیفیت پوست تفاوت ایجاد کند. مصرف قرص های مکمل روغن ماهی میتواند باعث درمان شوره سر شود و می تواند از شدت آن کاسته و از بروز دوباره آن جلوگیری کند.


  • ۹۸/۰۳/۱۴
  • Mary Sharifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی