محصولات ارگانیک

سایت سوغات و محصولات ارگانیک توشه بر

محصولات ارگانیک

سایت سوغات و محصولات ارگانیک توشه بر

  • ۰
  • ۰

ویژگی های عسل ارگانیک

در خاک دست نخورده تولید شود.در آن اصلاح و تصرفی صورت نگیرد.از محصولات مرسوم یا محصولات غیر ارگانیک جدا بماند.هیچ آفت کش غیر طبیعی، ژنهای زیست-مهندسی یا دیگر محصولات مصنوعی نباید در آماده سازی یا نگهداری عسل استفاده شود.وقتی عسل بطور ایمن از کندو جمع آوری میشود، هنوز در مرحله ی ارگانیک قرار دارد. عسل ممکن است شامل اسپور (هاگ/تخم باکتری یا قارچ) هایی باشد که می توانند عفونتی مرگبار به نام بوتولیسم ایجاد کند.از ویژگی های عسل ارگانیک قیمت آن است. قیمت عسل ارگانیک  طبق کیفیت آن اکثرا۹۰تومان است.علت سفت شدن عسل دلیل بر تقلبی و غیر ارگانیک بودن آن نیست وشکرک زدن عسل نه تنها دلیل بر بدی وتقلبی بودنش نیست بلکه برعکس معرف آنست که عسل کاملا سالم بوده و به هیچ وجه با شکر مخلوط نشده است و این خلاف تصور غلط و رایج در ایران است که عسل شکرک زده و سفت شده را تقلبی میدانند.اگر سری به فروشگاه عسل در تهران بزنیم خواهیم دید که فرق عسل ارگانیک با غیر ارگانیک چیست و ویژگیهای آنها را بهتر میشناسیم.البته فروشگاه عسل طبیعی با عسل غیر طبیعی تفکیک شده است هیچگاه عسل کاملا طبیعی را در کنار عسل غیر طبیعی به فروش نمی رسانند به نسبت وجود یک فروشگاه عسل کاملا طبیعی از فروشگاه عسل تفلبی بهتر است و میتواند مشتریان بیشتری را جذب کند.

خرید بهترین عسل طبیعی

بهترین عسل، عسلی است که زنبور آن هم زیستی طبیعی و بدون دخالت انسان داشته است. این زنبور در کوهستان‌ها، شکاف صخره‌ها و درخت‌ها، لانه ساخته و کارخانه عسل‌سازی خود را بدون مراقبت و دخالت انسان ترتیب میدهد. نمونه این عسل‌ها را گروههایی از افراد باتجربه در صخره‌نوردی و گردآوری عسل، جمع و در بازارها عرضه میکنند. قیمت عسل، به‌دلیل محدودیت آن و دشواری گردآوری آن، بسیار بالاست. به‌دلیل محدودیت وجود آن در بازار و قیمت بالای آن، استفاده معمول آن برای خانواده‌ها به‌صرفه و آسان نیست.

بهترین عسل ایران

اگر محصولی به صورت صددرصد طبیعی و خالص تولید شود و یک بازاریابی ویژه هم در مورد آن محصول انجام شود به مرور زمان در بازار معروف شده و می تواند نبض بازار را در دست بگیرد، که البته شرط اول برند شدن، تولید محصولی با کیفیت می باشد. عسل های ارگانیک از بهترین فرآورده هایی است که به صورت صددرصد طبیعی و گیاهی تولید می شود که معمولا  قیمت های بالاتری نسبت به دیگر عسل ها دارند و همچنین از ارزش غذایی و داروئی فوق العاده ای نیز برخوردار می باشند. امروزه به دلیل تقلب های زیادی که در تولید یک محصول، مخصوصا در تولید عسل صورت می گیرد مردم را بیشتر به سمت برند های معروف عسل و بهترین مارک های عسل در ایران هدایت می کند با این که این تولیدات کمی گرانتر می باشند ولی می توان به کیفیت محصول اطمینان کامل داشت و مطمئن هستیم که پول خود را دور نریخته ایم. خریداران عمده عسل طبیعی در زمان به دنبال خرید عسل ارگانیک و کاملا طبیعی هستند.فروشگاه محصولات ارگانیک عسل این روزها اکثرا به صورت اینترنتی است.


  • ۹۸/۰۲/۳۱
  • Mary Sharifi

نظرات (۱)

مژده به دانشجویان عزیز
از علم خود کسب درآمد کنید
پروژه های خود را یک بار در سایت اپلود کرده و مادام العمر فروش کنید
دارای نماد اعتماد الکترونیک
برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید
www.enproject.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی