محصولات ارگانیک

سایت سوغات و محصولات ارگانیک توشه بر

محصولات ارگانیک

سایت سوغات و محصولات ارگانیک توشه بر

  • ۰
  • ۰

گلچین دمنوش و چای های گیاهی گل کوه, باکس 80 عددی 15 مدل دمنوش گیاهی و چای:

 

دمنوش (دم نوش) به نوعی نوشیدنی اطلاق می شود که در آن جزئی از گل، ساقه، برگ، ریشه، دانه، پوست میوه یا اجزای دیگر گیاهان دارویی که امکان حل شدن در آب را دارند، اطلاق می شود. گلچین دمنوش گیاهی گل کوه در بسته بندی لوکس ارائه گردیده است که مناسب برای دفاتر کار، مهمانی ها و پذیرائی های شیک به کار می رود. در باکس گلچین دمنوش گیاهی گل کوه 15 نوع دمنوش متنوع ارائه گردیده است که از هر کدام 5 یا 6 عدد به مجموع 80 عدد ارائه شده است. یکی از راه های بسیار مناسب برای تعیین ذائقه خود، خرید گلچین دمنوش گیاهی گل کوه است که با یک خرید، می توانید هر 15 نوع دمنوش را استفاده نموده و ذائقه خود را تعیین نمائید.

 

                

دم نوش های گیاهی گل کوه

دمنوش های گیاهی گل کوه با خواص دارویی متعدد

                

استفاده از دم نوش های گیاهی بدلیل خواص دارونی آنها است. برخی گیاهان دارای بافت خشن بوده که بدن انسان قابلیت خوردن و هضم آنها را ندارد و برای استفاده از فواید آنها از روش دم کردن یا جوشاندن (دقت شود، دم کردن و جوشاندن دو روش متفاوت است که خاصیت و تاثر متفاوت بر بدن دارد) آن استفاده می شود. باکس گلچین دمنوش های گیاهی گل کوه گلچینی از 15 دمنوش و چای به نام های: چای سبز (اکسیر جوانی)، دمنوش آرامش، چای زعفران (نشاط آور)، دمنوش آویشن (بهبود سرماخوردگی)، دمنوش کاروی (لاغری)، دمنوش گزنه (دیابتی)، چای فرانسوی (بادرنجبویه)، چای ترش، چای دارچین (انرژی زا)، دمنوش بابونه (دکتر گیاهان)، چای سیاه هل دار (ارگانیک)، دمنوس اسطوخودوس، دمنوش منتا (نعنا، فلفلی)، دمنوش گل گاو زبان و غیره تشکیل شده است. زیبایی و شیکی این باکس، هدیه مناسب برای ارائه به عزیزان می باشد.


  • ۹۸/۰۵/۰۲
  • Mary Sharifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی