محصولات ارگانیک

سایت سوغات و محصولات ارگانیک توشه بر

محصولات ارگانیک

سایت سوغات و محصولات ارگانیک توشه بر

  • ۰
  • ۰


همه‌ی ما می‌دانیم یا حداقل فکر می‌کنیم که گوشت تازه گران است. اگر شما مقدار زیادی گوشت در پیشنهادهای ویژه‌ی فروشگاه‌  محصولات ارگانیک بخرید، این طور نخواهد بود. برای خرید گوشت لازم است بدانید که گوشت چرخ کرده ارزان‌ترین گزینه است که با ان می‌تواند کوفته یا همبرگر درست کرده یا برای استفاده‌های بعدی در فریزر نگه داشت.یک مرغ کامل را می‌توان برای چند وعده‌ی غذایی استفاده کرد.

این مسئله زمانی احساس می‌شود که شما در حال خرید ناگت هستید، اما چیزی که شما می‌خرید حتی ۵۰ % از گوشت مرغ هم نیست. با خریدن ناگت شما دچار این توهم می‌شوید که چیز با ارزشی را خریده‌اید. می‌توانید گوشت تازه‌ای را که خریده‌اید قطعه قطعه نموده و برای چندین روز آن را درست کنید و یک گوشت ۱۰۰% واقعی را میل کنید.به علاوه، همیشه در بخش تخفیف‌های ویژه چیزی وجود دارد که می‌توانید آن را خریداری نموده و برای استفاده‌های بعدی فریز کنید. روز قبل این ماده‌ی غذایی با قیمت کامل ارائه می‌شده و امروز شامل تخفیف گردیده است پس حتماً آن را بخرید.

بسیاری از مردم به سادگی نمی‌دانند که باید با گوشت تازه چه کاری انجام دهند، در پشت بسته‌ی ناگت ها دستورالعمل‌هایی برای پخت آن‌ها وجود دارد و فقط باید آن‌ها را در ماکروویو قرار دهید و سپس آماده‌ی خوردن هستند. این مسئله در مورد برش‌هایی گوشت تازه که در بخش گوشت فروشگاه یا از قصابی می‌خرید نیز صادق است، فقط به جای استفاده از مایکرویوو از اجاق استفاده کرده و به انتخاب خودتان به آن ادویه بزنید.

اما به یاد داشته باشید که مصرف گوشت قرمز فراوان باعث ابتلا یا تشدید بیماری نقرس می ‌شود. در بیماری نقرس، مقدار اسید اوریک خون بالا می رود و رسوب کریستال‌های اسیداوریک در مفاصل، باعث درد شدید می‌ شود.


  • ۹۸/۰۴/۱۶
  • Mary Sharifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی