محصولات ارگانیک

سایت سوغات و محصولات ارگانیک توشه بر

محصولات ارگانیک

سایت سوغات و محصولات ارگانیک توشه بر

  • ۰
  • ۰

در میان اقلام مصرفی، محصولاتی همچون برنج، گوشت، مرغ، حبوبات و... در صدر فهرست خرید‌ها قرار دارد و خرید‌هایی همچون آجیل، در مرحله بعدی اولویت خرید قرار خواهد گرفت.طبیعتا وقتی ضریب فروش از سوی واحد‌های خُرد کاهش پیدا می‌کند، کسب و کار فعالان این عرصه نیز تحت الشعاع قرار می‌گیرد و به اصطلاح خرابی و رکود بازار، دومینو وار مراکز عمده فروش  و فروشگاه اینترنتی محصولات ارگانیک را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.کاهش تولید، افزایش قیمت آجیل، سرمازدگی و خشکسالی، باعث شده است تا ۲۰ درصد افراد از دریافت پروانه کسب انصراف دهند.

۷ حقیقت جالب و غافلگیر کننده در مورد خشکبار

پوست بادام هندی سمی است.بادام هندی برای سلامتی افراد به خصوص زنان باردار بسیار مفید است. با این وجود شما هیچگاه بادام هندی  را با پوست ندیده اید. علت این موضوع سمی بودن پوست آن است. اما این سم فقط در پوست این خشکبار وجود دارد و مغز آن کاملاً ایمن و غیر سمی است.

پسته حاوی کلروفیل (سبزینه) است.دانشمندان دریافته اند که کلروفیل خواص بسیار مفیدی برای بدن انسان دارد. کلروفیل مسئول رنگ سبز سبزیجات بوده و یکی از سالم ترین مواد غذایی است. پسته شامل این ماده­ی غذایی بوده و رنگ سبز آن به همین علت است. جالب است بدانید از این بابت پسته معادل کلم بروکلی است.پسته میوه است.یکی دیگر از واقعیت باور نکردنی اما واقعی: پسته آجیل نیست. به طور خاص، پسته دانه های میوه است. با این حال، مانند دیگر آجیل­ها، پسته ها یک منبع غنی از بسیاری از مواد فیتوشیمیایی مفید هستند، از جمله ویتامین E و کاروتن.

بادام بهترین آجیل برای سلامت روده است.بادام علاوه بر خوشمزه و مغذی بودن برای سلامت هاضمه مفید است. تحقیقات نشان داده این ماده مغذی موجب رشد باکتری­های مفید در روده می­شود. همچنین در مورد اکثر مغزها می­توان گفت که این مواد باعث لاغری می­شوند و در بین این خشکبار، بادام بهترین نوع مغز بدلیل احساس سیری که به وجود می­آورد، می­باشد.

گردو نه تنها بهترین، بلکه قدیمی ترین آجیل است مزایای سلامتی مغز گردو از بهبود سلامت قلب گرفته تا افزایش حافظه و عملکرد حافظه را شامل می­شود. این غذا مورد استفاده پادشاهان قدیمی بوده و به خاطر خواص تغذیه ای و حتی دارویی آن، مورد توجه بوده است.

فندق ماکادام قابل چیدن نیست.برداشت فندق ماکادام، کاری دشوار است. آنها نمی­توانند از درختان برداشت شوند، به همین دلیل کشاورزان منتظر می­مانند که بر روی زمین ریخته و آن را جمع کنند.

بادام زمینی آجیل نیست بادام زمینی در واقع حبوبات است، بسیار آلرژیک هستند و قرار گرفتن در معرض آنها می تواند باعث مرگ افراد با حساسیت شدید شود. تعداد افراد مبتلا به آلرژی بادام زمینی در ۱۵ سال گذشته سه برابر شده است – به این معنی که این مشکل از بین نمی رود. آلفتوکسین B1 سیاتیک ترین سموم مرتبط با بادام زمینی است و می­تواند در بسیاری از کره های بادام زمینی و روغن های پخت و پز در قفسه های فروشگاه مواد غذایی پیدا شود.


  • ۹۸/۰۳/۲۱
  • Mary Sharifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی