محصولات ارگانیک

سایت سوغات و محصولات ارگانیک توشه بر

محصولات ارگانیک

سایت سوغات و محصولات ارگانیک توشه بر

  • ۰
  • ۰

بهارنارنج همان شکوفه درخت نارنج است که در فصل بهار بر شاخه های درخت می روید و در پاییز و زمستان به میوه ی نارنج تبدیل می شود. مصرف اصلی این شکوفه ها، به صورت گل خشک بوده و عمدتاً جهت مصارف درمانی به کار برده می شوند.دمنوش بهار نارنج پرخاصیت ترین دمنوش است بهارنارنج، طبیعتی گرم دارد و آرام بخش، تقویت کننده مغز واعصاب، شادی بخش و اشتهاآور است.خرید دمنوش بهار نارنج و مصرف آن میتواند به سلامت بدن کمک زیادی بکند پس از مصرف آن غافل نشوید.

خواص بهارنارنج

مهم ترین خاصیت دارویی گیاه بهارنارنج، تأثیر آن بر سیستم عصبی بدن است؛ در تمام کتاب‌ها از خواص خواب‌آوری، آرام‌بخشی و نشاط آوری آن یاد شده است. بهارنارنج در بهبود تپش نامنظم قلب، کاهش اضطراب و تحریکات عصبی و حتی جلوگیری از آبریزش بینی و سرماخوردگی مؤثر است.بهارنارنج تقویت‌کننده دستگاه گوارش هم هست و علاوه بر آن، بهارنارنج تقویت کننده معده، اشتهاآور و ضدسرفه نیز هست.برای حل مشکل کم‌خوابی یا بی‌خوابی، پیش از خواب مقداری چای بهارنارنج بنوشید. با خوردن این چای، خواب خوش و آرامی خواهید داشت. بهارنارنج اثراتی مشابه دیازپام در کاهش اضطراب و استرس بیماران، قبل از عمل جراحی دارد.از این دمنوش به عنوا یک دم کرده که می تواند ناراحتی سینه را برطرف کند می توانید استفاده کنید.اگر از دمنوش بهار نارنج به همراه آب کرفس استفاده کنید می تواند برای از بین بردن سنگ کلیه بسیار مناسب باشد.بادشکنی قوی بوده وب رای از بین بردن نفخ معده مناسب است و از این نظر شباهتی به دمنوش گیاهی چای سبز تیما و یا چای سبز دکتر سینا دارد.برای هضم غذا فوق العاده مناسب است و مانند چای ترش لاغری می تواند به هضم غذای شما کمک کند.خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی داشته و برای مقابله با بیماری های سرطانی بسیار مناسب است و از این جهت همانند چای سفید لاغری عمل می کند.در ضمن این خواص نیز در چای سبز لاغری دیده شده است.اگر می خواهید از حمله های قلبی در امان باشید پیشنهاد ما استفاده از دمنوش بهار نارنج است.

انواع دمنوش

انواع دمنوش ترکیبی فراوانی وجود دارد و هرکدام به طرز معجزه آسا خواص فراوانی دارند.اما انواع دمنوش های ایرانی متفاوت تر هستند چون گیاه آن در شرایط آب و هوایی بهتری رشد میکند. اینجا انواع دمنوش با طبع گرم و دمنوش های رایج را نام میبریم که شامل دمنوش گل گاوزبان، دمنوش نعناع، دمنوش بابونه، دمنوش زنجبیل، دمنوش رازیانه، دمنوش بادرنجوبیه، دمنوش دارچین و دمنوش به از انواع دمنوش های گیاهی هستند.دمنوش برای لاغری متفاوت است و آنها را برای هر کاری جدا کرده اند.خرید دمنوش را از ما بخواهید سایت توشه بر ارائه دهنده دمنوش های خوشمزه هستند.


  • ۹۸/۰۳/۱۹
  • Mary Sharifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی