محصولات ارگانیک

سایت سوغات و محصولات ارگانیک توشه بر

محصولات ارگانیک

سایت سوغات و محصولات ارگانیک توشه بر

  • ۰
  • ۰

فروش بادام

برای خرید عمده بادام حتما از ارگانیک و اصل بودن آن باید باخبر شوید،فروش بادام های چینی و پوست کاغذی این روزها برای مردم عادی شده است.این روزها در کنار واردات صنایع دستی که بازار کشور را در بر گرفته است، بیشتر آن را صنایع دستی چینی رقم می‌زند بازار خشکبار نیز به جرعه وارداتی‌ها پیوسته است به‌طوری که با وجود تولیدات گسترده کشاورزی در استان خراسان‌رضوی شاهد واردات بی‌رویه خشکبار و قاچاق برخی از دانه‌های خوراکی نظیر بادام هستیم. بادام به علت داشتن سطح بالایی از مواد مغذی، چربی های غیر اشباع، ویتامین ها، و مواد معدنی یک خوراکی فشرده به حساب می آید. همچنین با توجه به داشتن مقادیر بالای انواع ویتامین و مواد معدنی جهت حفظ سلامتی انسان بسیار مفید می باشد.

خرید بادام

خرید بادام درختی و فروش بادام درختی نیز به عنوان یکی از خشکبارهایی که دارای خواص زیاد می باشد بسیار در بازار رونق دارد فروشگاه توشه بر نیز به عنوان یکی از فروشگاه اینترنتی خشگبار آماده فروش بادام درختی به صورت کلی و جزئی می باشد لازم به ذکر می باشد در صورت نیاز به خرید بادام درختی به صورت کلی و جزئی می توانید با ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم را کارشناسان این مجموعه از قبیل قیمت بادام درختی و خرید عمده بادام درختی و… در اختیار شما قرار دهند. تولید و فروش مغز بادام ایرانی از اصلی ترین فعالیت های فروشگاه محصولات ارگانیک می باشد . بادام درختی از دیرباز یکی از اصلی ترین محصولات باغی شهرستان نی ریز بوده و با توجه به اینکه تولید این محصول به روش سنتی انجام می شود محصولی کاملا ارگانیک برداشت می شود و هیچگونه دستکاری ژنتیکی روی آن صورت نمی گیرد و در مقایسه با مغز بادام های خارجی به خصوص مغز بادام آمریکایی طعمی بسیار مطلوب تر دارد .

خواص بادام

بادام دارای خواص و مزایای بسیاری برای سلامتی است. آنها با مواد معدنی بارور شده اند، و همچنین در میان سالم ترین آجیل های درخت هستند. فقط تعداد انگشت شماری از غلات حاوی غنی از مواد مغذی در روز کمک به ارتقای سلامت قلب و جلوگیری از افزایش وزن می شود و حتی ممکن است به مبارزه با بیماری هایی نظیر دیابت و آلزایمر کمک کنند.خرید بادام و مصرف روزانه ی آن میتوان اکسیر جوانی باشد و به سلامت پوست ومو کمک فراوانی میکند.


  • ۹۸/۰۳/۰۷
  • Mary Sharifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی