محصولات ارگانیک

سایت سوغات و محصولات ارگانیک توشه بر

محصولات ارگانیک

سایت سوغات و محصولات ارگانیک توشه بر

  • ۰
  • ۰

تمام نوشیدنی های های معرفیّ شده دراین جزوه به این صورت آماده می شوند که ترکیبات آنها را به همراه دو لیوان آب سرد در یک قوری- که بهتر است چینی باشد- ریخته، روی حرارت کم قرار می دهیم تا به نقطه جوش برسد؛ سپس قوری را روی حرارت غیرمستقیم(کتری یاسماور) می گذاریم تا درمدّت ۳۰ دقیقه به آرامی دم بکشد؛ پس ازآن، چای راصاف نموده، مصرف می کنیم. این نوشیدنی های گوارا، برخلاف چای معمولی، تا چند روز قابل مصرف می باشند. در میان انواع دمنوش گیاهی میتوان برای سلامت بیشتر از دمنوش میوه ای خانگی استفاده کرد. انواع و اقسام دمنوش میوه ای خانگی ، هم به شکل بسته بندی و هم به صورت کیلویی موجود هستند. ترکیبات و کیفیت این دمنوش ها مختلف است، اما هر چه طبیعی تر باشند، بهتر است. به برخی از محصولاتی که کیفیت پایین تری دارند، رنگ و طعم دهنده مصنوعی اضافه می‌کنند. این افرودنی ها فقط برای فریب چشم، ذائقه و سلول های بویایی شما استفاده می‌شوند و برای بدن ما، بی معنی و حتی در صورت مصرف بیهوده، مضرند. پس لازم است محصولات باکیفیت بخرید و به محتویات آنها توجه کنید و خرید دمنوش میوه ای را می توانید از سایت توشه بر بخواهید خرید اینترنتی دمنوش میوه ای بهتر از خرید از فروشگاه های بی کیفیت است.اما راه حل دیگری هم هست که هم سالم تر است و هم خوشمزه تر. می‌توانید خودتان چای میوه ای آماده کنید. چای که با عشق آماده شده باشد، لذت دو چندان دارد.

خشک کردن میوه ها

در مقایسه با سبزیها، خشک کردن میوه به زمان بیشتری احتیاج دارد چون آب موجود در میوه ها بیشتر است.دمنوش ارگانیک بهترین دمنوشی است که میتوان مصرف کرد به همین دلیل لازم است مطمئن شوید که فرایند خشک شدن آنها به درستی اتفاق می‌ افتد. خانواده «بری» ها مثل انگور سیاه، بلوبری و انگور فرنگی سیاه باید کاملا خشک شوند، بنابراین باید دو روز آنها را در جایی خشک و گرم به حال خود گذاشت. پوست میوه ها و میوه های خرد شده نظیر سیب را هم می‌توان زیر نور خورشید خشک کرد، اما به یاد داشته باشید که فقط یک ردیف از آنها را چیده و به ترتیب جابجا کنید. اگر تصمیم گرفتید که میوه ها را با یک منبع حرارت مصنوعی خشک کنید، به خاطر داشته باشید که درجه حرارت بیشتر از ۴۰ درجه سانتی‌گراد نباشد و گردش هوا نیز کافی باشد. پس از آن باید میوه ها را در ظروف نگهدارنده شیشه ای قرار دهید.


  • ۹۸/۰۳/۰۴
  • Mary Sharifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی